Przejdź do głównej zawartości

Warunki zwrotu

Chcesz zwrócić swoją paczkę? Najpierw zapoznaj się z poniższymi warunkami.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Akceptujemy tylko zwroty, które spełniają poniższe wymagania:

  • Zwrot musi zostać zgłoszony w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

  • Produkt musi zostać odesłany w ciągu 28 dni od otrzymania.

  • Produkt musi być nieotwarty i zaplombowany.

  • W przypadku produktów otwartych lub uszkodzonych zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotu lub naliczenia opłaty.

  • Za każdy zwrot naliczana jest standardowa opłata w wysokości 25,00 zł (z VAT).

  • Jeśli zdecydujesz się zwrócić zamówienie samodzielnie (bez użycia etykiety zwrotnej i bez zgłoszenia zwrotu), ponosisz pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcie przesyłki w transporcie. W takim przypadku BONO nie ponosi odpowiedzialności.

  • Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony po otrzymaniu i zarejestrowaniu zwróconego produktu w naszym magazynie.

  • Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto przy zakupie.

  • Czas przetwarzania wynosi maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

  • Koszty wysyłki pierwotnego zamówienia nie podlegają zwrotowi, chyba że całe zamówienie zostanie odesłane lub wystąpił błąd bądź uszkodzenie z naszej strony.

Zawsze zgłaszaj swój zwrot przez: https://bonozdrowie.returnless.com

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?