Przejdź do głównej zawartości
Wszystkie kolekcjeZamówienia i dostawa
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Czy mogę anulować moje zamówienie?

Anulowanie zamówienia po jego złożeniu w BONO nie jest bezpośrednio możliwe, ale istnieją opcje zwrotu. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Niestety, nie można zmienić ani anulować zamówienia po jego złożeniu. Wynika to z faktu, że w naszym magazynie pracujemy bardzo efektywnie, a zamówienia są natychmiast przygotowywane do wysyłki. Jednak nadal masz możliwość zwrócenia przesyłki lub jej odmówienia podczas doręczenia.

Jeśli zdecydujesz się nie przyjąć przesyłki, możesz poinformować kuriera, mówiąc: „Chcę odesłać to zamówienie do nadawcy.” Kurier zabierze wtedy paczkę z powrotem.

Co zrobić, jeśli nie ma Cię w domu podczas dostawy?
Jeśli nie możesz odmówić paczki przy drzwiach z powodu nieobecności, nie ma powodów do obaw. Możesz łatwo zamówić etykietę zwrotną na naszej stronie internetowej, odwiedzając https://www.bonozdrowie.pl/returns. W ciągu 24 godzin otrzymasz etykietę zwrotną, którą możesz wydrukować i przykleić na paczkę, aby ją odesłać.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?