Przejdź do głównej zawartości
Otrzymano uszkodzony produkt

Uszkodzony produkt? Nie martw się – zwrot nie jest potrzebny. Prześlij informacje w ciągu 7 dni, a pomożemy Ci.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Co zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony? Przykro nam, że otrzymałeś uszkodzony produkt. Prosimy o przesłanie następujących informacji do naszego działu obsługi klienta:

  • Numer zamówienia (np. BONO_10101_PL).

  • Nazwa uszkodzonego produktu.

  • Zdjęcia, które wyraźnie pokazują:

    1. Uszkodzenie produktu.

    2. Cały produkt w całości.

Ważne: Wszystkie zgłoszenia dotyczące uszkodzonych lub nieprawidłowych produktów muszą zostać zgłoszone w ciągu 7 dni od daty dostawy.

Chcesz zamówić etykietę zwrotną? Odwiedź naszą stronę zwrotów.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?