Po złożeniu zamówienia zmiana adresu na naszej stronie niestety nie jest możliwa. Możesz jednak spróbować zmienić adres dostawy poprzez link Track & Trace, który otrzymasz od przewoźnika. W zależności od przewoźnika możesz mieć możliwość zmiany adresu lub wybrania dostawy do punktu odbioru.
Dla przyszłych zamówień możesz zaktualizować adres dostawy, logując się na swoje konto na naszej stronie.
Jeśli paczka zostanie dostarczona na błędnie podany adres, sugerujemy, aby spróbować ją odebrać osobiście z tego miejsca.
W przypadku, gdy dostawa nie będzie możliwa z powodu nieprawidłowego adresu, a przewoźnik nie będzie w stanie tego skorygować, paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected] lub za pomocą czatu. Upewnimy się, że paczka zostanie ponownie wysłana, tym razem na prawidłowy adres.